Un labirint este o structură în care este foarte ușor să te pierzi dacă ajungi acolo. Pe spațiul de joc, această clădire este adesea folosită pentru a confunda o varietate de personaje, inclusiv cele neînsuflețite, cum ar fi în joc Prudent Movement. Eroul nostru este un cerc galben, care prin voia sorții a sfârșit într-un labirint. Sarcina lui este să ajungă la un pătrat de aceeași culoare ca el însuși, cu o nișă rotundă specială în care cercul se potrivește perfect. Eroul însuși nu știe unde să se miște, dar vedeți întreaga imagine de sus. Această imagine de ansamblu vă va permite să ghidați forma prin cea mai scurtă cale către obiectivul dvs. Dar toate acestea sunt prea simple și trebuie să existe o captură în joc și să existe una. Trebuie să-l livrezi pe erou înainte să expire cronometrul în partea de sus a ecranului. Aceasta este deja o problemă, deoarece durează literalmente secunde pentru a finaliza sarcina. Era necesar să fie nu numai dexter, ci și rezonabil, alegând calea cea mai optimă și să nu atingem marginile labirintului.